Sedarif
Sedarif ay kasıntı zor Allah yardımcın olsun ben baslarında çok kaşındım toz alerjim vardi Allahtan hamilelik kışa geldi yoksa mahvolurdum hapsırıktan kasıntıdan valla zor ya kasıntı ben uyumazdım ger gece aglardım kaç defa doktorlara gittim insanın yüreği titriyor sanki şimdide çarpıntı uyutmuyor valla hamilelik çok zormuş benim ilk birde hersey geldi basıma 2 defada covit oldum hamileyken hasarlarıyla uğraşıyorum rabbim kucağımıza almayı nasip etsin elbet sonu guzel olcak tüm sıkıntıların inşallah 😇