Seliss_61 Ysmnipek o kart nasıl bişey oluyor bende emseybkadınlar klübü üyeliği var onunls indirimli giriyorum ama tuzla kartı ilk kez duydum
analaka Ysmnipek doğumdamı bu indirim ? Sordum ama bana bu fiyatı verdiler ekstra bi indirim oluryormuki doğumda bu kartla
analaka Seliss_61 tuzla belediyesinin dağıtmış olduğu bi kart ,şimdi gene veriyormu bimmiyorum ama biz pendikteyiz pendik kartta çıktı yeni pendikteyseniz ondan yararlanarak bi çok tesiste indirim alabiliyosunuz
Ysmnipek Seliss_61 tuzla bölgesinde olanlara dağıtıldı tuzlada iseniz belediyeden alabilirsiniz sadece tuzla bölgesi değil pendik de ki bir çok yerde kullanılabiliyor internetten tuzla kart yazın geçerli olan yerleri yüzdeleri ile gosteriyor
Seliss_61 analaka bende pendik kurtköydeyim pendik kartın emseyle anlaşması varmı acaba bi bakalım onada
Ysmnipek analaka ben dün görüştüm geçerli dediler muayene de geçerli ama dogum da da geçerlidir pazartesi öğrenir yazarım
Seliss_61 analaka ben 2018 de oğlumun doğumunda 3500 dü normal doğum eşim konuştu artık kendilerimi indirim yaptı kadınlar klübümü geçerli oldu bilmiyorum ama 3000 ödemişti
Gamzeakd Ysmnipek daha 3 gün önce kontorlüm vardı . Normal doğum 5000 zorunlu sezeryan 5500 dedi canım 🥰
Ysmnipek Arkadaşlar emsey ile görüstüm tuzla kart gecerli yabi normal dogum 4000 e geliyor sezeryan 4500