analaka Ysmnipek bende canan hanıma gidiyorum.İlk defa bu hafta gittim ama gayet hoşuma gitti Sakin dingin,açıklayıcı ben sevdim 🤗
Akoalalover Ysmnipek Kurtköy emseyde Ayşegül Kalın var ilk gebelik takibimi ve doğumumu o yaptırmıştı ben çok memnundum. Şuan maddi açıdan gidemiyorum keşke yine gidebilsem☺️
Ysmnipek analaka 13+4 günlük yaptırmadım 13.haftaya kadar yapılıyormuş sanırım siz kaç haftalık hamilesiniz
Ysmnipek Akoalalover muayene ücreti 200₺ dediler bugün aradım tuzla kart olanlara da %20 ındirim varmış ama dogum ücreti ne kadar bilmiyorum bilgisi olan varmı?
Qwertyyyyy Ysmnipek SGK 5 bin TL onu biliyorum sünnet de bin TL Anadolu sigorta anlaşmalı 7,010 tl sgklı sezeryan hakkında bilgim yok
analaka Ysmnipek normal doğum 5000 sezeryan 5500 dediler perşembe günü sordum da isteğe bağkı sezeryanda 9000 küsür dü 😊 bunlar sgk fiyatı
Gamzeakd Ysmnipek daha 3 gün önce kontorlüm vardı . Normal doğum 5000 zorunlu sezeryan 5500 dedi canım 🥰
Ysmnipek Qwertyyyyy epidural normal düşünüyorum daha önce normal dogum yaptım yarın arar öğrenirim artık
Seliss_61 Ysmnipek bende pınar hanıma gidiyorum 2.5 yaşında oğlum var şuanda 22 haftalık hamileyim yine onunla devam ediyorum ben çok memnunum çok tatlı bi kadın aklında soru işareti bırakmıyor telefonlada görüşüyoruz önemli bişeyde aklıma bişey tskılınca