027033 ben sezaryen olduğum için hiç pişman olmadım. Tamamen nasip işi. Otuz beş dk filan sürdü ya da otuz. Onbes dk bebek çıktı onbeş dk da beni hazırladılar tekrar. İlk gece ağrı yaşadım ama çok çok yürüdüm. Hiç kendimi salmadim bebeğimi emzirdim bol bol. Ne kadar hastayım ağrım var dersen o kadar yatarsın