RumAr ben normal düşünüyorum şuan 37+6 yız 2 gün sonra çatı muayenemiz var inşallah çatım müsaitse normali bekleyeceğim çünkü bebeğimin pozisyonu müsaitmiş başka herhangi bir sağlık sorunumuz da yok çok şükür. Ama tabi son güne kadar belli olmaz son anda bile doğum şekli değişebilir bi anda sezaryene dönebilir. Hakkımızda hayırlısı olsun hepimizin🙏🏻