Buse_oruc Ataata bulantılarım baya sürdü 4. Ayın başına kadar o aslında avantajım oldu bu konuda ama öncesi kilo için hep uğraştığımdan hiç hamileyim yiyeyim çocuk zayıf olur saçmalıklarına girmedim doktor zaten vücudun depolamış zaten çocuk herşartta büyür dedi sadece senin vitaminleri dengede tutalım dedi meyve çok yedim yemek pek yemedim dikkat ettim biraz ama canım çekti bazen çikolata falan ama haftada bir yedim geri günler dengeledim
Esrakocer Kubra-1234 anlamadım ki bende şaşırdım çünkü hamile kalmadan önceki beslenmemi hiç değiştirmedim abur cubur da yedim dikkat etmedim o kadar çok bünye meselesi bu kilo işi de sanırım akrabalarımda da var hiç almadılar onlar da
Archhmomm Barlascemom 53.5 kilo ile hamile kalmıstım canım . 62 kilo ile doguma girdim . Spor yaptım , beslenmeme dikkat ettim , bebeğim güzel kilo aldı . Kızartma , beyaz ekmek , aburcubur gibi seylerden uzak durdum 🙏🏻
AsenaEmre Barlascemom 5 aydan sonra yemek yemeye başladım. Yiyip çıkarıyordum vitaminini al diyorlardı
Sevcandumaan Barlascemom 39. Haftamda +9 kilo ile doğum yaptım . Bebeğim 4 kilo doğdu . Kendim de 53 kilo ile hamile kalıp 62 ile doğum yaptım . Suan 49 kiloyum
Buse_oruc Ataata dikkat ederseniz almazsınız 🌸 ilkin de bende şekerim olduğu için diyetisyene , endokrin doktoruma gitmiştim biraz da onların uyarısı ile daha iyi dikkat ettim herşey bebeklerimiz için 😌
Ugurhilal Barlascemom 30 hafta 9 kilo aldım 64 başladım 60 oldum 69 70 kilo oldum 25 haftama kadar 2 3 kilo almıştım birden aldım 😂🥰hemşire diyet beslen diyor
Surimsine Busrakb55 betlkrkmaz ilk aylarda 1,5 2 kiloyu normal buluyorlar siz yeseniz de yemeseniz de fark etmeden 1,5 2 kilo alabilirsiniz diyorlar. Tuzlu yiyeceklerden uzak durup ödemi azaltmaya dikkat edin bence ve 2 litre su içerek ödemi atmaya yardımcı olun derim sonuçta gebelikte kilo kaçınılmaz ama ne kadar dozunda kilo alırsak o kadar iyidir değil mi😄😄
Nilaryamoms suscarparimm mutlu ol tabi özgür ce yemissin Benim sekerim var her seyi yerken 3 kere dusunuyorum normalde yediklerimden daha az yiyorum malesef 33. Haftadayim 5 kilo aldim bildiğin ac geziyorum ben cok mutsuzum arkadasim 🥰🥰🥰