Buse_oruc evet ben de dikkat ediyorum. Canım şunu çekti hemen yiyeyim şımarıklığına girmiyorum. Çok aş erdiysem tadına bakıyorum ama tıka basa yemiyorum. Su içmeye ve çocuğu besleyecek gıdalar almaya dikkat ediyorum. Tek sıkıntım düşük riskinden ötürü iki aydır sadece yattım. Çok yüksek kanamam vardı. Hiç yürüyüş bile yapamadım. Biraz toparlanıp hareket katarsam şahane olcak