Busy123 Barlascemom 37+1 haftadayım 62 ile başladım 68 kiloyum bebeğim de gayet sağlıklı allaha şükür her bünye farklıdır mesela benim ablam hamilelikte hiç kilo almaz hatta verir kiloyu kafanıza takmayın elinizde olan birşey sonuçta isterseniz herşey olur en önemlisi anne olmak o duyguyu yaşamak 🥰
Sevdelibol 37+5 de dogum yaptım toplam 10 kilo aldım 15 gün önce dogum yaptım vermem gereken 3 kilom kaldı🥰🥰
Sulebebek Barlascemom ilk üç ayımda 3 kilo aldım sonra stresli bi zaman atlattım o sırada 7 kilo birden bire aldım. 24-34 hafta arası 12 kilo daha aldım. 35. Haftamda diyetisyene başladım ertesi gün korona olduğumu öğrendim kilom 10 gündür sabit. İnşallah başka kilo almadan doğururum 20 günüm kaldı
Zeynep_ayaz Gamzeee89 56 kiloyla hamile kaldim cnm 😊 kilo dedigin nedirki dogumdan sonra ister istemez hepsi gider 🤗
Kbla Barlascemom Barlascemom 16+5 çok dikkat etmeme rağmen 2 kilo aldım. Hedefim 4 ay kilomu sabit tutmaktı ama nayynn olmadı 😀
Olmazoylesey Buse_oruc ben de 89 kilo ile kaldım önce bi düştüm şimdi 20+4 90 olmuşum 🤷🏻♀️ Bu hafta birden aldım kiloyu. İnşaallah sağlıklı ve az kilo ile bitiririz 🥰
Buse_oruc Olmazoylesey inşallah🌸 ama dikkat edince çok almazsınız ben öyle yapıyorum ve daha hafif hissediyorum
Olmazoylesey Buse_oruc evet ben de dikkat ediyorum. Canım şunu çekti hemen yiyeyim şımarıklığına girmiyorum. Çok aş erdiysem tadına bakıyorum ama tıka basa yemiyorum. Su içmeye ve çocuğu besleyecek gıdalar almaya dikkat ediyorum. Tek sıkıntım düşük riskinden ötürü iki aydır sadece yattım. Çok yüksek kanamam vardı. Hiç yürüyüş bile yapamadım. Biraz toparlanıp hareket katarsam şahane olcak
Hazlannesi20 Barlascemom 44 ile hamile kaldim şu an 59 kiloyum 37.haftamdayim kaç kilo daha alırım bilmemm😅
Beyda3759 Barlascemom 31+3 haftalığım 48 kilo ile hamile kaldım şu an 60 kiloyum :) 12 kilo, daha da alabilirim 😅
hanzadeee Barlascemom 16 haftaligin hic kilo almadim ceviz bedem yumurta yigurt et balik tukettim genelde meyvelerle aram cok iyi zaten ozellikle muz paket gida tuketmedim hic diyebilirm .
Ozlemkdmrcl Barlascemom 21 haftam 49 ile hamile kaldım 53 kiloyum şuan. Bu haftalardan sonra hızlı kilo alınıyor inşallah ben değil de bebek alır 😂 ilk gebeliğimde çok dikkat edip son 3 ayda salmıştım bir an neredeyse en fazla kiloyu öyle aldım
betlkrkmaz lentil düşük riskim olduğu için sırt üstü yatıyorum sadece annem de habire ağzıma tebiştiriyor iyileşeyim diye 😄😄
hanzadeee Kbla burda bir sey farkattim cogu anne bilincli kilonun zarar okdugunun farkinda ye gitsin diyen cok az ☝️