Aysegul354 ya tabi ki orası öyle ama kimyasal gebeliği zaten betayı takip etmeden anlamıyorlar ,ama ben birkere kimyasal geçirdiğmde çok heveslenip hemen testten sonra doktora koşmustuk tabi daha erken oldupu için karnıma bastırıp ultrasonla falan baktı , eve geldğimde kanamam başlamıstı kimyasalmış hayırlısı öyleymiş dedik zaten bişeyde görünmemısti bebek bile yoktu daha o yüzden sadece pozitifi görmemle kalmıştım :) , bu sefer yine test yapınca ve pozitifi görünce bu sefer koşmuycam dedim bekliycem dedim Allah ne dediyse o olur 2 haftaya kesin ultrasonda görğnür zaten dedim gerçektende betayla falan uğraşmamıs oldum ☺️🙏🏻