Selaam ben 20+5teyim 5 kilo aldım. Ama ilk 3 hatta 4 kilomu hemen ilk aylarda almıştım. Sizce nasıl gidiyorum? İlk hamileliğim ve çok dikkat edemiyorum
hiç kısamıyorum kendimi :( Bu zamana kadar hep çook zayıftım şimdi göbeğim kollarım etlenmeye başlayınca açıkçası kendimi biraz fazla hissetmeye başladım