Ssssss Nilasyamom ilk defa benden çok ödeyen duydum benim de 260 🤦🤦🤦🤦 acıbademe gidiyorum sizin hangi hastane
Svd Nurssss valla alınmaması lazım . 4. Kez girdim hiç birinde ödemedim . Bir sor bakalım umarım sende ödemezsin
YelizAtilla PelinBaskan yani 85 bana da çok geldi 50 civarı bekliyordum bakalım perşembe gidicem nat ye bağlarlar diye düşünüyorum ☺️
ElifAtas29 alimerve Bende 34+2 deyim Medipol Megaya gidiyorum 80 tl demişlerdi nst ücretine yanlış hatırlamıyorsam bakalım yakında bağlarlar beni
Eylulunannesi-2 Nurssss bazıları alıyor bazıları almıyor. Hatta bazı hastaneler varki ucuk bi fyat alıyolar nst için Yani bulundgn yere göre degsyor cnm
Ssssss bsra1321 ben de Acıbademe gidiyorum muayene ücreti 500 TL nst 260 TL… Gerçekten saçmalık .. @Nurssss
bsra1321 Ssssss çok fazla gerçekten.. bizim sencard indirimimiz var o yüzden muayene 300 tl nst 120 tl