Ssssss bsra1321 ben de Acıbademe gidiyorum muayene ücreti 500 TL nst 260 TL… Gerçekten saçmalık .. @Nurssss
ElifAtas29 alimerve Bende 34+2 deyim Medipol Megaya gidiyorum 80 tl demişlerdi nst ücretine yanlış hatırlamıyorsam bakalım yakında bağlarlar beni
Eylul_naz09 Arifcaninannesi cok sacma muayene ucretının ıcınde olması lazım her hastanede de fıyat farklı yazanlardan gordugum kadarıyla
Nurssss Svd öyle duydum benim hastahaneme henüz sormadım bilgi almak istedim sizden normal bi özel hastahaneye gidiyorum avcılarda
Beyzan Nurssss bazılarında paralı bazılarınds değil. Ben de normal bir özel gidiyorum 20 TL veriyorum
Svd Nurssss valla alınmaması lazım . 4. Kez girdim hiç birinde ödemedim . Bir sor bakalım umarım sende ödemezsin
Nilasyamom Nurssss hiç sorma muayene ücreti ayrı nst ayrı ücret. Vallahi bezdum da. Dini imanı para insanların . Şu kızçeye kavuşaydım sağlıcakla inşallah 🌼🤲
Nurssss Nehirlina 32 de başlıyo diye biliyorum ama agrı sızı varsa kontrol amaclı 30 da da bakıyolar benim biraz agrım oluyo adet agrısı gibi belkide nst ye sokar