Muciiizemm Nejlavrl karnımda yani göbeğim yakın olan yerde böyle düğüm gibi bir Kasılma var ince sızı gibi ağrı da var
Kghkflfk mervesmd kızılayın erzincan diye maden suyu var kırmızı yazılı onun magnezyum oranı çok yüksek
Muciiizemm Ikram42 benimde aynı arada adet sancıısı4givi vuruyor ve sızı karnımda sizinde muhtemelen hafif Kasılma olabilir dinlenin gçer önemsiz bişey miş
Buse_00 Muciiizemm ben 12 13 hafta başladım magnezyum baya bi vardı…. düzenli kullandim…. yeni biraktim 30 hafta bitecek gecen hafta doktora gittim nts ye girdim bisi cikmadi…. keselim dedi
Muciiizemm Ikram42 tabikide çıkar varsa tabi başka bişey de olabilir ama çok normal bunlar sakın kendini üzme herşey normal o ağrılar illaki olacak rahmimiz büyüyor içi su dolu normal yanı
Begumk90 Muciiizemm cok gecmis olsun canim. Benimde 16 haftalikken sanci gbi agri giriyordu. Doktor magone diye bir ilaca baslatti. Sonrasinda baya rahatladim.
Muciiizemm Begumk90 aynn benimde sancı gibi oluyor çok teşekkür ederim evet ilaç rahatlatır dedi inşallah şifa olsun bizlere 🥰🥰