Muciiizemm Kızlar 14+1 deyim bugun doktora gittim Kasılmam varmış bende hissediyorum zaten olduğunu magnezyum verdi doktor benim gibi olan var mı acaba
beren_r Muciiizemm 16wde bsladi kasilmalarm dsuk rski vr dedi pruloton igne ypti 17w4um hala ayni bnde karin agrisida cook
Umayyy Muciiizemm kasiklarimda siddetli agri var dedigimde doktor normal dedi magnezyum verdi ama kasilma falan demedi
Muciiizemm beren_r hm yok bana düşük riski demedi de önemsiz Kasılma var dedi Allah şifa versin sizede
Muciiizemm satigul karnımda ince sızı gibi bir ağrı var inceden bir sızı ama hala var gittim bugun evet Kasılma var dedi
Muciiizemm Umayyy canm günde 1 tane soda iç kesin ek olarak Beypazarı ve Kızılay olanı iç daha yüksek magnezyum var içinde rahatlatıyor muş bende başladım bugun
Muciiizemm Gupssse bende ilk defa oldu ama önemsizmiş sende çok takılma Allah tüm anneleri bebişlerimizi korusun 🥰