ZElif hepsini bıraktım doktor bırakırdı sadece gyneferonun yerini tutacak bi demir hapı içsen yeterli olur dedi değiştirdi ilacı alerji şikayetin azalmaya başlayınca kullanabilirsin dedi öyle de yaptim kendiliğinden zaman içinde kayboldu tabi bahsettiğim zaman bir aydan fazla sürdü sürekli kaşındım baktıkça gördükçe huylandım kollarıma göbeğime sırtıma atmıştı şükür şimdi kollarımda az az kaldı izleri