ayse93 hayr doğuma girdiğmde bile kanalda değildi , benm açımdan zor bi doğum oldu baya 40-50 dk boyunca ıkın ıkın . Yani şöyle söyliym hiç koştur koştur tuvalete gitmedm hamileliğim boyunca . Ama bebeğin kanalda olmaması ya da boynuna kordon dolanmış olması bi sorun olmadı şükür sadece kafası biraz şekilsizdi o da o doğuma göre normaldi zaten sonradan düzeldi