Toplu olarak yazayım daha da muhattabım olmazsınız zaten. 1.si kamuda çalışıyorum özel değil, 2.si tabiki her hamilenin ve küçük çocuğu olanların çalışmasını hele ki bu dönemde karşı buluyorum ama vay sen çalış bu çalışmasın tavrınaydı benim yorumum. Bir kural düzenleme gelecekse seni beni ayırmadan gelecek yoksa kalkması için tabiki birsürü her dakika , her gece dua ederim niye etmicem, çalışmayana göre beddua ama bana göre dua. Kıskançlıksa bencillikse bencilim niye olmayayım, yattığım yerden virüsten korunduğum yerden paramı almıyorum ben tabiki bencil olacağım, dünyadaki iyilik meleği değilim kusura bakmayın, hemşireyim diye de iyilik meleği olmak zorunda da değilim. Cimer vs heryere yazdım yazıyorum yazarım da, ama bu benim yazmamla ya da sağlıkçının özel sektörün yazmasıyla olmuyo demekki, siz izinlilerde yazsaydı, birlik olunsaydı bi ses yükselirdi ama bizimkiler fıs… Siz izni alıp köşeye çekiliyorsanız dünya bana güzel diyorsanız bende düşüncemde haklıyım. Avm vs bi yeri gezemezken çalıştığım yerden aldım ben virüsü 2 defa kimsede gelme demedi ! Şimdi halaa diyorum benim dememle izniniz kalkmaz relax olun, ama diğer çalışan hamilelere de izin verilmezse kalkar (kendim 36+3 de doğum iznine ayrıldım ama ben diğer izine çıkamayanlar adına yazıyorum)
İNŞALLAH