Bende tarım bakanlığında çalışıyorum şimdiye kadar sürekli işe gittim, covid denetimine çıktım , kendi denetimlerimiz zaten sürekli , girip çıktığım yerlerin haddi hesabı yok bir de üzerine iş yerim ve evim farklı şehirlerde . İzin kaldırılacak diye içimde bir korku var cumartesi 24. Haftama giriyorum 😞