Ecis merhaba kamu da 112 çalışanıyım 3 yaşında çocuğum var ve 19 haftalık gebeyim . Sağlıkçılar idari izin kapsamında sayılmadı sanırım bunu eksik biliyorsunuz . Üstelik 24 saatlik nöbet tutup ambulansta aktif olarak covid olan / olmayan hastalarla çalıştım ve çalışmaya devam ediyorum
Burdan sonrasını genel yorumlar için Yazıyorum . Kesinlikle hiçbir gebenin bu dönemde çalışmasını doğru bulmuyorum . Fakat diğer kamu personellerinin 10 yaş altı çocuğu olduğu için riskli bulunurken bizlerin bu şekilde çalışmasını etik bulmuyorum .
Fakat bu kararının sorumlusu kesinlikle hemcinslerim değildir . Eksik ve eşitsizlik içeren bi karardı .
Diğer dikkatimi çeken ; 85 puan ile atandım çoğu yardımcı sağlık personeli 85 üstü ile atanır yani 60 aldın atandın ütopik bi düşünce 😇