Kalksın bence kul hakkı. Eşşek gibi çalıştım hemşireyim 36. Haftaya kadar pandeminin içinde. İnşallah kalkar kamudaki hamilelere yazık da ,sağlıkçılara ve özel sektöre yazık değil mi…
bir iş yapılacaksa herkese yapılacak yok sadece buna özel yok buna özel olmaz inşallah kalkar dualarım bu yönde. Ha şu var hamilelerin bu dönemde çalışmasını onaylamıyorum ama kalkmasada inşallah bi yasak düzenlemeyle kamu-özel-meslek ayrımı yapmazlar