seda_00 _merveksk onuda denedim canım Ogün yıkadıgımda kuruması için camı açmıştım . Bugün yıkadıgımda açmadım ama aynı koku hala var 😔
ratatosk seda_00 ben kullanıyorum çok güzel kokuyor ama tül perde de kullanmadım hiç. Ariel dağ esintisi kullanıyorum perde için
Lithops seda_00 ben de 3 kere falan yıkadım sonra internette okumaya başladım. Kadınlar kulübünde biri alo leş kokutuyor perdelerimi demiş. Yok artık ne alaka dedim. Gittim ariel dağ esintisi aldım. Gerçekten kokmadı bir daha.
seda_00 prensimgeliyor ah canım benimki açmadanda geliyor odaya girince midem bulanıyor 😂😂yarın yine yıkıycam