seda_00 Kızlar 3 gün önce perdeleri yıkadım makinadan çıkardıktan sonra hemen astım ve pencereyi açtım kuruyup havalanması için ilk başta kokusu çok güzeldi bugün sınık sınık kokuyor neden acaba
Lithops seda_00 hangi deterjanla yıkadın? Ben alo ile yıkadığımda perdelerim 3 gün sonra kötü kokmaya başlıyordu. Ariele geçtim kurtuldum. Deterjandanmış. bir de uzun uzun yıkanması lazım tülün.
Borusesi seda_00 bende kullanıyorum onlardan bir şey olmuyor ama yumuşatıcı rezalet kokuyor perdede 🤦🏻♀️
Lithops seda_00 hiç şaşmıyor ya ben de kadınlar kulübünde okumuştum alodan diye. Tüllere yaramıyor nedense.
Lithops seda_00 ben de 3 kere falan yıkadım sonra internette okumaya başladım. Kadınlar kulübünde biri alo leş kokutuyor perdelerimi demiş. Yok artık ne alaka dedim. Gittim ariel dağ esintisi aldım. Gerçekten kokmadı bir daha.
[silindi] seda_00 bingo sivi deterjan kullanoyorim cok güzel kokuyor asiri parfümlü de degil rahatsz etmiyor esimin astımı var
ratatosk seda_00 ben kullanıyorum çok güzel kokuyor ama tül perde de kullanmadım hiç. Ariel dağ esintisi kullanıyorum perde için