rabia1996 ben de 39+1 im aynı şekilde haftaya cuma yatış yapıcaz o zamana kadar doğum olmazsa. Suni sancı diye bişey yok aslında oksitosin veriliyor dışardan doğumu başlatmak için. Bu da normalde vücudumuzda salgılanıp doğumu başlatan bir hormon yani normalde nasıl yaşayacaksanız bu süreci o şekilde olacak. Dışarıdan sancı ağrı verilmesi gibi bir durum değil