Seyma7161 29 +2 yim şuan, bnım gelışimi 1 hafta geriden gelıyordu hep. 2 hafta once doktora gittiğimde gobek cevresı de 2 hafta geri dedi, snra acıkladı bbek yeterince beslenemiyor, kılo alamaıyor olabılır veya mınyon bebek olabılır takipte kalalım diye. Gectiğimiz hafta tekrar cagırdı gittim. Kilo almış bi sıkıntı yok suan dedi cok sukur. Ama takibe devam haftaya tekrar gidicem. Yanı 10 gunde bi gidiyor oluyorum son 3 seferdir. Insallah hiç birimizde bir sıkıntı olmadan vaktinde alırız yavrularımızı kucagımıza