Bebegim4 lily-11 ya bende 13 haftalığım sol tarafta direnç notch çıktı kan sulandırı ipne pırtılaşmadan dolayı zaten kullanıyorum nasıl ilerledi süreç bende çok korkuyorum birde düşük riskim var
lily-11 Bebegim4 ben 27ye kadar corasprin kullandım, 27den sonra ecoprin 150ye geçirdi. İğne kullanmadım. Doktor 25-27. haftalar arası bebek süpriz yapar demişti gittiğim doktor da prof dr murat yayla bu işin duayeni. Gerçekten de dediği gibi oldu bu haftada gelişim geriliği başladı, karın çevresini ölçerek gelişim geriliğini anlıyorlar. Kilonun hiç bir önemi yok diyor doktorlar kiloya bakmıyorlar. Ama bir kilonun üstü daha iyi dediler. Benimki şu an 1kiloda durdu. Üstüne bir kaç yüz gram aldı ama doktorlar onu söylemiyo çünkü önemsemiyorlar. Önemli olan 32-34e kadar bebeği tutmak. Size tavsiyem beslenmenize ve su içmenize özen gösterin. Normal hamilelere göre daha sık kontrole gidin. Ben hep öyle yaptım. Çünkü gelişim geriliğinin yanında tansiyon çıkarsa gebelik zehirlenmesi oluyor sık kontrole giden hamileler bunu öğrenemiyor bir anda yaşıyorlar bu durumu. Siz de benim gibi erken öğrenmişsiniz o yüzden bilinçli davranın stres olmayın dikkat edin🤗
Bebegim4 lily-11 coraspirin kanamadan dolayı kestiler ama kan sulandırıcı sabah akşam 0.4 kullanıyorum şeker problemim ver hep bebeğe yararlı şeyler yemeye çalışıyorum elimden geldiğince kaşar, yumurta,muz ve her sabah et kavurma yiyorum su zaten aşırı içiyorum genelde sol tarafıma yatıyorum ve düşük tehlikem olduğundan hep yatıyorum ama düşük tehlikem var olursa erken doğum olurda bebeğime zarar gelir diye çok korkuyorum bu neden oluyomuş düzelme ihtimali yokmu ki devlet riskli gebelik 1 ay sonra gel dedi bende salı özelde çok iyi bi doktor dediler ona gidicem bakalım ne dicek çok korkuyorum ne yapcam bilmiyorum iyice strese girdim kaldım
Bebegim4 lily-11 ama tansiyonum çok şükür hep düşük büyüğü 10 dan yukarı çıkmıyo hergün bir kere kontrol ediyorum
lily-11 Bebegim4 benim de başlarda düşük riskim vardı hep kanamam olduhep yattım. Dirençin sebebi belli değil ya doktor hatta senden kaynaklanan bir durum yok ne yersen ye sonhaftalarda bebeğe geçmicek dedi ama ben yne de hep dikkat ettim yedim hala yiyorum faydalı şeyleri
miniginannesi9 Seyma7161 beslenmenize dikkat edin bikac hafta inşallah hafta farki azalır. Her sabah iki yumurta, süt, kaşar, peynir, pekmez olsun kahvaltinizda. Gün içinde soda, badem, kefir, yoğurt tüketin. Ayrıca et, muz, mercimek tüketmeye özen gosterin
Seyma7161 miniginannesi9 Kefir eksik bı benim liste de ona da yarın basliycam inşallah teşekkür ederim 🙏
Seyma7161 lily-11 çok teşekkür ederim bilgileriniz için yarın hemen bende gideceğim doktora🙏inşallah sorunsuz bi şekilde kucağımıza alırız
esengl03 Seyma7161 benim bebegimdr 3 hafta geriden geliyor 1 haftadir muz sut kasar ceviz yiye yiye bir oldum sende bebege kilo yapacak seyler ye duzelir insallah sali gunu gidicm bende ogrenicem ne durumda ilerlemis mi diye
Seyma7161 esengl03 bende üç gündür saydıklarınzin hepsini yiyorum Perşembe gideceğim tekrar inşallah toparlar bebişler 🙏
Bebegim4 lily-11 direnç her gebelikte olur mu acaba benim 25 haftalık bebeğim oldu başka sorundan kaybettim ama kimse demedi böyle bi şey gelişimi normaldi acaba bizden kaynaklı sorun mı yoksa gebelikte mi meydana geliyo bende kan pırtılaşması var kan sulandırıcı kullanıyorum zaten ay korkudan ölüyorum zayıf olsun hiç önemli değil ama bari 30 haftaya geldi 1700 1800 vs olsun ya 500 600 grm olursa erken doğar diye korkuyorum
Goncagul27 Seyma7161 Canım Bir hafta önce memleketteydim başka bir doktora göründüm benim de bebeğimin 3 hafta geride olduğunu söyledi diğer gün kendi doktoruma gittim sadece bir hafta geride olduğunu onunda mühüm olmadığını söyledi ama ilk gittiğim doktor çok korkuttu beni çarşamba günü kontrolüm var inşallah bebiş biraz daha kilo almıştır başka bir doktora daha görün derim
lily-11 Bebegim4 kiloya hiçbakmıyor doktorlar gelişimi ve uygun haftaya gelmesi önemli. Ama tabi ben de sizin gibi azcık daha kilo alsın istiyorum(: direnç neden oluyor cidden bilmiyorum ki genlerimizde olabilir. Benim ablamın ilk gebeliğinde hiç problem yoktu ikinci de o da aynısını yaşadı 30 yaşın üstüydü ikincisinde. Ben de 30 yaşındayım belki yaş da etkiliyordur.
Bebegim4 lily-11 ben 22 yaşındayım daha , birde sizde Bursa’da oturuyosunuz galiba bende Bursa’da oturuyorum Uludağ üniversitesine mi gidiyorsunuz bende ameliyatta orda oldum doktorum orda ama riski gebelik doktoru değil düşük tehlikem var diye annem bakıyo şimdi başka şehirdeyim ilgileri vs nasıl oranın burdaki riskli gebelik asla kaale almadı direnci sağ normal o bebeğe yeter tek taraflı dediler zaten pırtılaşmam var kan sulandırıcı iğne de kullanıyorum şuanda benim kendi rahimimden mi kaynaklı plesentadan mı onu merak ettim ben birdahaki gebelikte tekrarlamaz umarım vallahi moralim öyle sıfır ki hergün ağlıyorum perişan oldum şekerim yükseliyo artık düşük tehlikesi kanama leke şeker bide bu çıktı başıma 4. Bebeğim ilk 3 bebeğimi kaybettim ama hep haftası İLE uyumluydular onlar
nur_bekir Seyma7161 kızlar 2018 de ogluma düğün yaptın normal De 38 haftalık doğdu ama 32 haftalık ti gelişimi ama kilosu 2470 olduğundan kuveze yatması eğer doğumda kilosu normal olursa bir sıkıntı olmuyor şuan gelişimi geri diyip sıkıntı yapmayın bende çok taktim çok üzüldüm ama kendinize yaparsınız doktor zaten onun takibini yapıyor oğlum hic kilo almadığı hafta doğuma aldı beni
Sinem_Vardar12 Bebegim4 şöyle anlatayım yardımcı olabilmek adına. Bende gebelik tansiyonu çıktı ve bundan dolayı 5 buçuk 6. Aydan falan sonra kan akımı sıkıntısı başlamış tepecikte ki bir doktor bunu fark etti ve bana yatış yapmam gerektiğini gözetim altında olmamı söyledi. Tansiyonum düşmüyordu benim ondan oldu yani kan akımı sıkıntısı
Sinem_Vardar12 Bebegim4 ve ben ondan önce özele gidiyordum bana hiç öyle birşey söylemediler gelişim geriliği var dediler sadece bende devlet hastahanesinede gideceğim dedim bir kerede olsa orda fark etti doktor. 3lü tarama testi yap gel dedi gittim yaptım acil olarak gönderdi kötü çıktı zaten 3lü tarama da kan akımım. Korkulacak birşey yok önleminize bakın ilaç tedavisiyse ilaç yatışsa yatış herşey çocuklarımız için dua edin
Bebegim4 Sinem_Vardar12 benim haftam küçük diye tansiyon sıkıntım olmadı belki de inşallah olmaz ama sol da vermış sağ normal dedi doktor riskli gebelik doktoru detaylıda farketti ben hep yatarım sıkıntı değil ama benim düşük tehlikem var Allah korusun olurda erken doğarsa zayıf olursa diye korkuyorum yoksa 2 kilo olsun umrumda değil sağlıklı olsun da çok canım sıkıldı kaç gündür ağlıyorum