Gnerbeb_12 hiç test falan olmadım 28 haftayı bekleyelim diyordu doktorum ama birgün lekelenmem oldu ve o 24 saat içinde vurulucak dendi 20 yada 21 haftalıktım vuruldum özel hastaneye gidiyorum doktor rapor şeklinde yazdı iğneyi o gün ayrıca düşük iğneside vermişti eczaneden aldım 78 tl tuttu Kimi cok pahalı falan diyor ama ben öyle cok ödememiştim 20 haftalıkken yapıldığı için bir daha yapılmadı bana