Anneyimm_ Yagmur515253 ilk hamileligimde vurmuşlardı ama ne zmn oldugunu unuttum birde dogum yapınca vurmuşlardı aradan 4 sene geçti 4 ay önce kan uyuşmazlığı iğneyi vurunmadigim için düşük yaptım bu seferde biraz korkuyorum doktora gidince sormayı unutmuşum ama en yakın zaman da gitmeyi düşünüyorum
Zezeeeyyldrm Gnerbeb_12 bende 19 haftalıkken yaptım negatif çıkınca yapmayıx ama ara ara kontrol sağlayalım dedi 28. Haftada vuruluyor genelde o zaman da tahlil yapılır zaten ben 6 haftalıkken kanamam vardı diye önlem amaçlı vuruldum bide hani bu tür durumlardada vuruluyor.
Zezeeeyyldrm -Papatya33 lekelenme varsa negatif çıkınca yine yapılıyor benim negatif dediğim hiçbir kanama ve lekelenme olmaması durumu demek. benimde 6.haftamda az bi kan geldi hemen o gün iğne vuruldum
seyhanmiray18 durukusunannesii randevu alman lazm doktor seni yonlendiricek canm acilden yapmazlar igneyi
Gnerbeb_12 Yagmur515253 19. Hafta dayım ama yine de vurulacak 28. Hafta da da vurulacak dendi. Herhangi leke de görmüyorum
Yagmur515253 Gnerbeb_12 çok saçma doktorlar neye göre yapıyorlar o zaman ben bir sefer vurundum oda , 28 . Haftada şuan 36 haftaligim doğumdan sonra da vurulacak dedi. Hamilelikte iki kere neden vuruluyor size onu anlamadim
-Papatya33 Yagmur515253 doktorlar risk almamak için yapıyorlar. Yapılan test pozitif cıkarsa bir anlamı kalmıyor coktan antikor üretmiş oluyor. Bence sacma degil riske atmamak en mantıklısı.
Yagmur515253 -Papatya33 saçmalığı şöyle bayana 10. Haftasında yapmışlar bana antikor testini 26. Haftada yaptılar ve bir kez yapıldı. Beni neden riske attılar o zaman 🙄😁
Tugce0133 agustosannesi1 yani negatif mi çıkması iyi pozitif mi? Benim ikinci gebeliğim ilk gebeliğimde negatif çıktı iğne vurulmadım sadece doğumdan sonra vurdular şimdi ki gebeliğimde de negatif çıktı şuan 17+2 haftalığız
cgdm-trzi Gnerbeb_12 benimde test sonucum negatif geldi ve iğneyi oldum geçen hafta(28 haftalıkken) doğumdan sonra da bebeğin kan grubuna göre tekrar olup olmayacağıma bakılacak
Destinaa Kızlar bu testi nasıl yaptıracağız kan grubum A Rh + ne yapmam gerekiyor biri beni aydınlatabilir mi
-Papatya33 Sende kanama olmadı o zaman. Bende de hiç bir neden yokken lekelenme oldu alttan da bakıldı üstelik. Doktorum da lekelenme kanama olursa erken yapılır yoksa 28.haftada olursun dedi.