kukiveannesi Kubra2721 bende aynı şeyi yaşadım erkek dedi iki farklı doktor fotoğrafıda sizinkine benziyordu hatta daha net ve büyüktü bacak arası amaa 17. Haftada kızımız olacağını öğrendik 🤷🏻♀️
Morvy Kubra2721 banada doktorum 90%kız demişti. 20. Haftada detaylıya gittim perinatologta kız dedi değişmedi yani:)
Gulsah94 Kbra_em aaa banada %80 kız denildi bacak arası boş gibi görünüyodu bende sizinkide öylemiydi
Kubra2721 Gulsah94 yok doluydu fotografta attim yukarda. Ekranda daha net belliydi. Donuyodu surekli her acidan bakti dr dolu gorundu
lentil Kubra2721 galiba bu durum doktorun bilgisiyle alakalı benm doktor 11.haftada yüzde 80 kız dedi bgn yani 15.haftada gittik kesin kız dedi 😊
Bsrkst Kubra2721 bana da pipi gösterip %90 erkek demişti hatta burda post açmıştım. 17. Haftamda kız olduğunu öğrendim. Bazen klitoriste çıkıntı yapabiliyormuş. Ama değişmeyen de çok gördüm. Yine de bir kaç hafta daha sabredin :)
kukiveannesi Mucizemm0101 dönmğyor aslında ilk başta klitoris çıkıntısı oluyor yanlarda dudaklar bu yüzden pipi ile karıştırılıyor bebek büyüdükçe klitoris yerine oturuyor
Ruyanaif Kubra2721 benim 19.haftam bende hep kız diye hissettim ama gorur gormez aa erkeek dedim salı tekrar gidicem bakalim ne olucak. Bu arada doğum için hastane ve doktor öneriniz var mı ilk gebeliğim benim
Mutluolmaliyim Kafa kemik yapısından anlıyorlar miş ama o nasıl oluyor bana da erkek gibi deniyor 13.haftam.net bı cevap alamadım ama erkek bence deniyor🤩
Kubra2721 Mutluolmaliyim yok bizimki gecen hafta emin olmadi diye tahminde bile bulunmadi haftaya tekrar bakalim dedi kafa yada kemik yapisina hic bakmadi sadece bacak arasina odaklandi 🤗
Defne_ Aslihancihan bende çok merak ediyorum bu tür yanılmaları hangi doktor hangi hastane yaşatıyor acaba 😂🤷🏻♀️
Aslihancihan Defne_ evet bende merak içindeyim 🙈 bende bugun 14 haftalık oldum iki farklı doktor kız ihtimali verdiler ama net demediler. İçimdende kız geçiyor ama böyle duyuncada tedirgin oluyorum 😂