Hilal048 Ben nifty yaptırmadım. Bugün üçlü tarama sonucum çıktı. Orta risklisin dedi doktor değerlerim tarama grubunun altindaymis ve sadece 32 yaşında olduğum için yaşa bağlı riskiniz var dendi. Şimdilik detaylı ultrason ve fetal anomali taramasını beklicem. Amniyosentez de imza attım yaptirmak istemiyorum diye. Öyle işte. Geçmiş olsun size de