Minnosanne06 bebeğimde hiç bi risk olmadı şükürler olsun 10 günüm kaldı doğuma hatta, ama bende daha sonra kan pıhtılaşması oldu kan sulandırıcı iğneye başlamıştık, sıvı aldırdığım için mi bilmiyoruz ama hamile olduğumdan detaylı araştırma yapılamadığı için riske atmayıp iğneye başladılar sadece, 2 hafta hiç kalkmadım yattım bi sorun yaşamadım ve inanın o kadar güzel bi ekibe denk geldim ki benim elimden tutmuşları ağlıyorum korkuyorum diye ben çok memnun kalmıştım ordan ama sizde aynısı olur inşallah asistan doktordan doktora değişiyo tabi 🙄