tatlican28 anladım astım durumunda belki koku hassasiyeti daha fazla oluyordur belki onunda etkisidir bilmiyorum orasını tabi ki yaşayan sizsiniz siz bilirsiniz o yüzden yaşadığınız durumu bilememem normal tezinizi çürütmek gibi bir amacım yok en iyi boyayı en kötü boyayı tartısmıyoruz burada aynı ürünlerden bahsediliyor az çok neticede … ya tabi ki kimyalsazdır değildir illa ki kalıcılığı vs sağlayan ürünler vardır içinde amaç en az zararla boyamak zaten sizin de dediğiniz gibi ben kullandığım ve rahatsız olmadığımı belirttim , ama astım durumunuz varmış belki durumlar sizde daha farklı oluyordur , ttıkayabiliyordur doğrudur geçmiş olsun diyorum