KubilayGizemzkan bakın ben sarıdan veya saç açtırmadan bahsetmiyorum koyu renk dip boya benim bahsettiğim doktoruma saçımı açtırcam demedim iyi okuyun ! yada açıcısız zarar vermeyen ürünlerle saç açılırda demedim , benim bahsettiğim beyazlardan muzdaripsek ve tek renkse koyuysa amonyaksız boyalarda belirli haftalardan sonra izin veriyor bazı doktorlar bazırlarıda vermıyormuş oda onların tercihidir ama ben açıcı vs durumlarını zaten sormadım çünkü saçım tek renk ve koyu , bence iyi okuyun mesajları , bugünde gittiğim kuaförde açıcılarda zararsız yada amonyaksız diye bir şey yok dedi doğrudurda zaten , ben sarı tondan bahsetmiyorum zaten sarı saçlar için zararsız bir açıcı yokmuş bunda katılıyorum zaten , ama ben açıcının girmediği koyu dip boyalardan bahsettim