prensesannesi__ Drysglm98 Saygi duyarım 😅😅 ama geciyo zaman nasıl geçti anlamıyosun bile ne zaman 24 hafta oldum anlamadım bile 🤭 bı an önce 30 haftalara gelmek istiyorum 🤩🤩
prensesannesi__ Drysglm98 Saygi duyarım 😅😅 ama geciyo zaman nasıl geçti anlamıyosun bile ne zaman 24 hafta oldum anlamadım bile 🤭 bı an önce 30 haftalara gelmek istiyorum 🤩🤩
Drysglm98 prensesannesi__ hahaha inşallah canım bende zaman geçmiyor diyorum ama 19 hafta oldum. İnşallah hemen 35-39 lari görürüz ♥️🧿
glnzem 1Acemianne normal Doğum olarak gözüküyor fakat hiç açılmam yok sancım da yok 🙄🙄 ayrıca çatım birazcık dar 40 a kadar beklicez ama bebeğin kilosu da ilerliyor 40. Haftada bebeğin kilosuna ve benim açılma durumuma bağlı nasıl olacağı kısmet yani 🙏🏻
1Acemianne glnzem Siz ve bebeğiniz için hangisi saglikliysa o olsun inşallah❤Pozitif dogum hikayenizizde okuruz inş burda❣
1Acemianne Mom789 Yolunun sonuna gelmişsiniz az daha sabır😄❣Kuzucuklar bizi zorluyor ama yapıcak bişey yok🥰🧿Kokularını duyunca hepsi geçicek inş
yesilkahve Mom789 bizim de son 26 💜 aynı sizin gibi düşünüyorum bir an önce gelsin de bitsin hamilelik 😄