OzgeToo87 1Acemianne son 4 gün oğlum ne zaman gelmek istiycek bakalım 👶🏻🤲🏻allah yavrularımıza kavuşmak nasip eyle rabbim
1Acemianne glnzem Saglıcakla kucaginiza alın inşallah🙈10 gün mu allahım çok aminn bende o levele atlamak istiyorum🧿🤗🙈❤Maşallah size
glnzem 1Acemianne hahha amin amin insAllah 🙏🏻🌸 ama hiç açılmamız yok sancımız yok 😊 bizim kızın gelmeye niyeti yok sanırım 😬
Hadiyemom OzgeToo87 ilk bebek mi, benimde 17 günüm kaldı ama hemen gelir diye korkuyorum ağrılarım oluyor hafif hafif. 40 da mı gelir acaba bebiş
1Acemianne prensesannesi__ Evet bol bol birli şafak😀şimdi çift sayilara inmeyi dört gözle bekliyorsunuzdur
1Acemianne glnzem Doğum şekliniz hakkında doktor bişey diyormu ne zaman dedi ya da tabi son dakika belli olur o ama ❤
glnzem 1Acemianne normal Doğum olarak gözüküyor fakat hiç açılmam yok sancım da yok 🙄🙄 ayrıca çatım birazcık dar 40 a kadar beklicez ama bebeğin kilosu da ilerliyor 40. Haftada bebeğin kilosuna ve benim açılma durumuma bağlı nasıl olacağı kısmet yani 🙏🏻