Tugce1910 Alminanin_Annesi61 bende saun korkuyorum acaba 4 kiloyu geçer mi diye ama sezeryan mi normal doğum dersen evet normal isterim sonuna kadar ama normal doğum dan korkuyorum sanırım 😑
Alminanin_Annesi61 Tugce1910 ben ikisindende korkuyorum ☺️ İlk doğumum ve süreci bilemiyorum. Bilmediğimiz için sanırım bu korku.
Zehraaa98 aslannaz21 canım benımde 36 da 3150 idi 37 haftalıgız tam bugün pazarteıs kontrol var senınkı cok almış maşallah haftada o kadar cok alınıyor mu yaa ınsallah benımkıde almıştır 🙆🏻♀️