Tugce1910 elisamnlannesym ben her gün süt içiyorum muz tuketiyordum hem süt yapıyor hemde bebeğe kilo aldırır ve kaynamış yumurta yiyordum kaşar peyniri fazla tüketmedim beyaz peynir yedim sürekli doktorum sadece süt yumurta yoğurt ye dedi ben ne bulduysam yedim sende tüketmeye devam etmelisin ☺️
[silindi] Tugce1910 ya ben de unutuyorum ama verdiği ultrason kağıdında fl uzunluğu var ya onu 7 ile çarpınca boyunu veriyor
Alminanin_Annesi61 31+0 da 2 kilo 32+0 da 2200 gram 10 gün önden gidiyor normal doğum istiyorum bu yüzden bebeğe kilo aldıracak bişe yememeye gayret ediyorum. 4 kiloyu geçmemesi lazım.🌸
Tugce1910 Alminanin_Annesi61 bende saun korkuyorum acaba 4 kiloyu geçer mi diye ama sezeryan mi normal doğum dersen evet normal isterim sonuna kadar ama normal doğum dan korkuyorum sanırım 😑