Sermec27 ikiiPrensensAnnesi işte o değişiyor benim mesela oğlum yüklemeye kadar hiç önden gitmedi ama ben tedbir amaclı yaptırdım yüklemeyi cünkü seker riskli biliyorum iyi ki de yaptırmışım dikkat etmişim en başından beri
ikiiPrensensAnnesi Sermec27 keşke yapsaydm önemli olduğunu bilmiyordum kendiliğnden olabileceğini bilmiyordm 😔
momsboys ikiiPrensensAnnesi arkadasımada diyet vermişlerdi o uymadı mecbur sezaryen oldu eger sen uyarsan haftasıyla uyumlu hale gelir insallah
Sermec27 ikiiPrensensAnnesi cok önemli bir test cünkü seker cok riskli bebek sağlığı için hatta dikkat etmeseydim bebeğimin seker hastası olması büyük bir ihtimaldi ama elimden geldiğince en başından beri 22 haftadan beri dikkat ettim hep diyete uydum
Namur ikiiPrensensAnnesi hayir benim aclik 77 tokluk 1. Saat 182 cikmisti diyet ile 140 altinda oluyor
Sermec27 ikiiPrensensAnnesi benim de ilk oğlumda cıkmamıştı seker ama bunda cıktı ne yazık ki her gebelik kendine özgüdür maalesef ilkinde yok diye ikincisinde de çıkmayacak diye bir şey yok rabbim şifa versin inşallah 🤲