ikiiPrensensAnnesi Bebeğim 33 hafta olması gerekirken 37 haftalık seker çıktı suyuda sınırda fazla yani böyle bişi yaşayıp sorunsuz normal doğum yapan var mı köveze girmeden bebek???😔😔
N-h-e123 ikiiPrensensAnnesi bilmediğim için soruyorum şeker yüklemesi yaptırdınız mı? Yaptırdığınız halde mi bu şekilde oluyor . Merak ettim
Namur ikiiPrensensAnnesi benim durumumda aynı idi diyet ile su normal seviyesine geldi bebekde 1 hafta fark olusmustu ama diyeti bozdugum hafta tekrar bebek 2 hafta one gecti 😑 normal dogumu bilemem ama iri bebek oluyor genelde seker olunca zaten ve zorunlu sezaryan oluyosunuz benim ilk gebeligimde boyle idi 37+5 de almisti doktorumuz kuvezede 1 saat girdi sadece
momsboys ikiiPrensensAnnesi sezaryen ile saglıklı bir dogum yapabilirsin arkadasımdada oldu sezaryen ile oldu dogum gayet mutlu
Sermec27 ikiiPrensensAnnesi keşke zamanında yükleme yaptırıp diyet yapsaydınız seker cok riskli bebek için bebeğe geçerse seker hastası olarak bile doğuyor gebelik şekerim cıktı benim de 22 den beri diyet yapıyorum 35+1 haftalık hamıleyım bebeğim hep haftasıyla uyumlu gidiyor diyet yaptıgım için dikkat edin seker riskli bir sey diyete uyun
ikiiPrensensAnnesi N-h-e123 zamanında yaptırmamıştm ama sancım olunca ve haftası ilerde çıkınca bakıldı seker çıktı
Namur ikiiPrensensAnnesi kizim 4 kilo 70 gram dogdu oglusumda bakalim ne olacak sali gunu gub alacagim muhtemelen cumaya dogumum olacak
Namur ikiiPrensensAnnesi hayir benim aclik 77 tokluk 1. Saat 182 cikmisti diyet ile 140 altinda oluyor
3bebekannesiii ikiiPrensensAnnesi benimde 34 haftalıkken 2800 du canım doktorum normal demişti oğluma şuan 13 haftaligiz buda ondan gidiyo ama doktor gerileme sıkıntı dedi
momsboys ikiiPrensensAnnesi arkadasımada diyet vermişlerdi o uymadı mecbur sezaryen oldu eger sen uyarsan haftasıyla uyumlu hale gelir insallah
ikiiPrensensAnnesi Sermec27 şimdiye kadar uyumluydu iki hafta öncesine kadar ama birden bu hafta sorun cıktı iki haftada 4 hafta atladı
Sermec27 ikiiPrensensAnnesi işte o değişiyor benim mesela oğlum yüklemeye kadar hiç önden gitmedi ama ben tedbir amaclı yaptırdım yüklemeyi cünkü seker riskli biliyorum iyi ki de yaptırmışım dikkat etmişim en başından beri