Gulbeyazk iremibrahim maşallah canım mevlam ayırmasın sizi bizim yerimize de op kokla oglusunu Rabbim analı babalı büyütmeyi nasip etsin
melike5461 iremibrahim korkma canım bende 36+6da yaptım ciğer geliştirici banada yaptılar ve bebeğim küveze girmedi insallah hiçbir sorun olmaz sen bebeğine kavuşmayı düşün güzel şeyler düşün Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin insallah 😍🙏🏻
Gizem957 iremibrahim sonra geçiyo ben de senle aynı hafta da dogum yaptım böyle karnım a ateş basılmış gibi agrım oluyodu gün gün geçti Bi hafta sonrası tamamen geçti ben hiç geçmeyecek sanıyordum