iremibrahim Kızlar dün post açmıştım 2 hazıran doğum tarıhı aldım diye sabah suyum sancı geldi yatışım yapıldı dua edin 36+3 inşallah küveze gitmez dün ciğer geliştiricide vuruldum nolur dua edin bana cok korkuyorum 😭
mlkkk iremibrahim sağlıcakla kucağınıza alın inşallah canım 34den sonra gelişimi iyiyse kolay kolay küveze girmiyorlar yada bi kaç saat girebiliyorlar solunumu düzelsin diye korkma haftası iyi Allah’ın izniyle direk kucağına alırsın 🙏🏻
Ysmmmnn iremibrahim allah yardımcınız olsun hayrlı doğumlarınız olsun hayrlıca alın kucağınıza bebeğinizi
iremibrahim Dubletombikdoner Azizecakir Ysmmmnn Nilasyamom mlkkk hepşnize cok teşekkür ederim Rabbım hepımızın yardımcı olsun kilosu 2.260 gramdı dün kontrolüm vardı 2 doz ciğer geliştirici vuruldu
Dubletombikdoner iremibrahim kendizi sakin tutun 🤭bu zamanda gelmek istemiş annesi merak etme bebegin kuveze girmiycek 😊 allahim saglicakla kucagina versin yavrunu
iremibrahim Krtalzyn symaa43 Ygmr15 Cnsemrh hepinize cok teşekkürler oğlum doğdu sağ Salim ufacık bişey hala ınanamıyorum 🥰 Hepiniz sağ Salim kucağınıza alın ınsallah
Ygmr15 iremibrahim Rabbim kazasız belasız bir şekilde sizi yavrunuza kavuştursun inşallah 🌸 icinizi ferah tutun bol bol dua edin 🙏🏻
symaa43 iremibrahim dün 36+1 doğum yaptım bebeğim yanımda şuan küvöze girmedi inşallah sende hemen kucağına alırsın😊
Krtalzyn iremibrahim haftan çok geri değil içini ferah tut inşşlah sağsalim kavuşursun bebeğine küveze girmeden
Gulbeyazk iremibrahim maşallah canım mevlam ayırmasın sizi bizim yerimize de op kokla oglusunu Rabbim analı babalı büyütmeyi nasip etsin