Civciv alparslanliva alparslanliva lojmanda mı kalıyorsunuz. Bende bayadır Batman’da yaşayan birini gözüm arıyordu☺ İnsan seviniyor aynı yerden kullanıcı arkadaş görünce 😍
pamuksekerinannesi alparslanliva Dün hani bebek arabası diye bir başlık açılmıştı.. Baya muhabbet etmiştik eşim bana sincabım der demiştin? O değilmiydin cnm?