Merve50 bende 37+ 2 yim ve bebek hareketli sizin gibi fırlıcak sanıyorum. Gerci ilk defa bugun basladı böyle hatta o yuzden uyuyamıyorum ama bilmiyorum umarım normaldir. Hareket ettikce lavabo ihtiyacım oluyor ve asagıya mesaneye kasıklara iğne batıyor. Arada tas kesiliyor korkuyorum. Sizde de böyle mi durum