Sazi amh adetliyken mi alınıyor ve lh dan farkli mı?
Bi topikte okudumda senle değerlerimiz çok yakın, hatta yumurta sayımız bile benziyor, bana; “ rezervin düşmüş bu da kaliteli yumurta yok demek, tüp bile düşük ihtimal sadece yüzde beş, doğal kalmanda yüzde bir ancak” dedi, o kadar üzüldüm ki iki gün önce Dr daydım, ağladım konuştukça.
Dr da üzüldü üzülmeme, Allah isterse oluyor var örnekleri böyle umitsiz gördüklerimizin bile" dedi.
Endişe ettim ya virgülden sonrasıda hemen düşer menapoza girersem diye.
sende de benzer demişler miydi menapoza yakınsın zor vs.?