Bende 37 haftalıgım hatta uyuyamadıgım icin buraya yazma geregi duydum. Mesaneye asırı sekilde iğne batıyor ve bebek karnımda acayip hareketli bu normal mi bu kadar ? Hareket azalır derler ama benimki masallahı var anlamadım. Hareket ettikce iğne batıyoe kasık ve mesaneme :/ yasayan ya da bilen birileri var mııı?