Mom5444 pıhtı problemim ve başka sağlık sorunlarım yüzünden sezeryan yapmak zorundayım ki zaten bebiş dönmemiş hala başı kaburgalarımda istesemde normal olamayacakmış sanırım 😊 şimdiye kadar hamilelikle ilgili çok sorunum olmadı çok şükür ama son ay uykusuzluk, sancı, kasılmalar, son bir haftadır özellikle bel ağrısı bağırsak problemleri ve iştahsızlık yaşıyorum 🤷♀️ Bebiş biraz tontik hareket ettikçe artık canımı yakmaya başladı tekmelerde bende zıplıyorum genelde 😅 Allah’a şükür çok önemli şeyler değil bunlar son zamanlar için normal görüyorum Allah kötüsünden korusun önemli değil yani…