BurcuArslan lütfen ağlayıp kendinizi üzmeyin. Bir aile dostumuzun başından geçen bir hikayeyi anlatayım. Umarım moral vereyim derken moralinizi daha fazla bozmam ama cinsiyetle ilgili bakış açınızı değiştirir belki. Bizim bir aile dostumuzun 2 erkek çocuğu vardı. 3.kız olur diye tekrar denediler ve yine erkek olduğunu öğrendiler, onlarda baştan üzüldü sizin gibi. Sonra çocuk büyüdü tabi ilkokula giderken bu mavi balina oyunu belasına kapılmış ve bir gün eve geldiklerinde annesi banyoda intihar etmiş buldu :( kadın bir daha da kendine gelemedi zaten. Cenazede bile çocuğu ile konuşuyormuş elinde tişörtü koklayıp duruyormuş öldüğünü bir süre kabullenemedi aklını yitirme noktasına geldi 😢 inanın erkek diye üzüldüğü çocuğuna kendi canıyla takas edebilse ederdi ki her anne böyle bir durumda aynını düşünür. Bu sebeple tek tasamız çocuklarımızın sağlığı olmalı, Allah sizi ve bizleri çocuklarımız ile imtihan etmesin🙏eminim sizin durumunuz geçici bir durum kucağınıza alıp kokusunu içine çektiğiniz anda bu düşüncelerden kurtulacaksınız. Umarım vermek istediğim mesajı doğru aktarabildim ve sizi üzmedim. Fırsat bulduğumuz her an çocuklarınıza sarılın, saçının telini bile değişmeyeceğiniz evladınızın cinsiyeti için üzülmeyin lütfen. Bebişiniz sağlıkla gelsin🙏uzun oldu kusura bakmayın.