Benim de bir oglum var esimle hep kızımız olsun istemistik hayaller falan genelde o yönde olurdu oglumuz olacağını ögrendigimizde biraz üzüldük esim biraz degil cok üzüldü de neyse 🤭 ama tabi alıştık simdi bir bucuk yasinda her seyimiz o bizim tabii, su anki ikinci gebeligim plansiz oldu tek avuntumuz bu sefer kız olur belkiydi, sanki neyimize güvendiysek tamamen kızmış gibi davranmaya konuşmaya başladığımızı fark ettik kendimizi durdurup ya daha belli degil bi dur dememize rağmen elimizde değildi bu durum. Ve sonuc olarak ikinci oglumuz oldugunu ogrendik. Sizi cok iyi anlıyorum insan doğunca iyi ki diyecegini bile bile kötü hissediyor kendini ben yeni yeni alıştım erkek olduguna siz de alışacaksınız napalim yapacak bir sey yok ki, hormonlar da cok etkiliyor normalde cok uzulmeyecegimiz ne varsa x2 üzülüyoruz kendinizi yıpratmayın