Umutttr prensannesi1661 gündüz geçiyo gece üçlere kadar devam ediyo ya acaba doğum sancısı da benim mi haberim olamıyo
selinn35 Umutttr bende kasıklarımda dolgunlun hissediyorum ayaga kalkamıyorum o an ve gogus kafesime baskı oluyor aynı anda
Betulnebiazizoglu prensannesi1661 bende orada doğum yapmayı düşünüyorum İnşaAllah içim rahatladı yazınızı okuyunca umarım sizinki kadar kolay olur 🌸
Minik1bey prensannesi1661 Maşallah sağlıkla büyütün ve bebeğinizi inşallah 🤲 Ne güzel bir doğumunuz olmuş 💕 Rabbim bizede nasip etsin böyle kolay doğum 🤲🤲🤲🤲
HilalArslan prensannesi1661 Allah analı babalı büyütsün darısı başımıza inşallah bebegin kac kg dogdu