HonkyPonky 4310 gram normal doğdu kızım 40+3 de geldi. Usg de 4500 civarı demişlerdi yani yanıldı genel olarak yanılıyor zaten tam çıkanı hiç duymadım. Benim açılma biraz uzun sürdü onun haricinde hiç sıkıntı olmadı az bi dikişim vardı şimdi ikinci bebeğimide normal yapmak istiyorum inşallah. kendiniZe güveniyorsanız yapabilirsiniz sizde tabi bu güven nasıl olacak squat yürüyüş perine masajı kegel egzersizi vs gibi şeyler yapmalısınz