Ben ikinci doğumum da kızımı 4.600 kilo doğurdum çok kötü bi doğum oldu cnm kızımın kolunda hasar kaldı ve biz fizik tedavi alıyoruz işallah rabbim kimseye yaşatmaz yaşadıklarını ama sana bir kardeş tavsiyesi 4.kilonun üstü normal dogum bence iyi deyil.tabiki rabbim bilir orayı herkesin bir olacak.diye bisey yok rabbim bebisini kazasız belasız kucağına almayı nasip etsin işallah 🤲🤲